Na, pagalvok…
Kodėl egzistuoja rinkodara? Klientai
Kodėl egzistuoja klientų aptarnavimas? Klientai
Kodėl egzistuoja kiekvienas kitas skyrius iš kiekvieno verslo egzistavimo? Klientai
Klientai yra svarbūs, nes jie yra „esmė“. Klientas = vartotojas. Nepriklausomai nuo to, ką jie vartoja, mes laužome galvas bandydami suprasti jų modelius ir elgesį, kad pritaikytume savo žinutes klientams.
Štai kodėl svarbu sukurti įmonę su aiškiais tikslais (ir tikslais) IR tvirta vidine kultūra, besisukančia apie empatiją, nes tikrai lengva pamiršti, kaip yra būti „klientu“, ir kai tik tai įvyksta iš viršaus į apačią , na verslas linkęs NEPASISEKTI. Taigi, tai turėtų parodyti, kokie svarbūs klientai. Klientai tai yra draugai.