arrow_back Kodėl klientai yra svarbūs?

(1.6k taškų)
Marketingas
176 peržiūrų
3 balsų

4 Atsakymų

Geriausias atsakymas
5 balsų

Atsakymas į šį klausimą yra toks paprastas, koks yra. Per daug nesigilindami, jūsų verslas egzistuoja ir veikia tik todėl, kad turi klientų. Jei nebūtų žmonių, norinčių pirkti iš jūsų įmonės, nebūtų jokios prasmės tęsti savo verslo pastangų. Tai reiškia, kad ypač klientai turi galią kurti arba nutraukti jūsų verslą. Jie nusprendžia, ar jūsų verslas bus sėkmingas, ar žlugs.

Apskritai, jūsų klientai atlieka lemiamą vaidmenį nustatant jūsų įmonės likimą. Bet šiek tiek suskaidykime:

  • Klientai yra suinteresuotosios šalys, kurios tiesiogiai ir netiesiogiai daro įtaką jūsų verslo pelnui.
  • Jie yra tie, kurie gali suteikti jums vertingiausių atsiliepimų, kurie padės jums pagerinti jūsų verslą.
  • Jie yra jūsų marketingo pastangų centre. Visų pirma klientai apibrėžia rinkos struktūrą, nes jie turi galią perskirstyti skirtingų įmonių rinkos dalis. Kadangi bendravimas su klientais yra galutinis įvairių marketingo kampanijų tikslas, galima teigti, kad jie yra gana svarbūs marketingo komandai.  
(1.8k taškų)
Geriausias atsakymas
3 balsų

Nes būtent per klientą įmonė vystosi ir uždirba pinigus.

Verta prisiminti, kad patenkintas klientas daugeliu atvejų grįžta ir vėl perka prekę, todėl svarbu pasirūpinti klientu.

(2.1k taškų)

1 komentaras

Būtent, daug įmonių ar internetinių parduotuvių nekreipia demesio į klientus. Taip pat daug ką lemia kliemtų aptarnavimas.
Geriausias atsakymas
2 balsų

Bet kuriam sėkmingam verslui gero produkto ar paslaugos kūrimas ir pardavimas yra tik pusė sėkmės. Ne mažiau svarbu užtikrinti savo klientams gerą klientų aptarnavimą. Juk apsipirkimas yra tiek sandoris, kiek patirtis.

Teikdami gerą klientų aptarnavimo patirtį, jūsų klientai susies tą gerą jausmą su sandoriu. Tada jie greičiausiai grįš ir vėl sudarys sandorius su jūsų verslu. Geras klientų aptarnavimas veiksmingai padės ir įgalins jūsų klientus per visą pirkimo procesą. Nuo išankstinio pirkimo iki pirkimo ir patirtį po pirkimo.

(2.8k taškų)
Geriausias atsakymas
2 balsų

Na, pagalvok…

Kodėl egzistuoja rinkodara? Klientai

Kodėl egzistuoja klientų aptarnavimas? Klientai

Kodėl egzistuoja kiekvienas kitas skyrius iš kiekvieno verslo egzistavimo? Klientai

Klientai yra svarbūs, nes jie yra „esmė“. Klientas = vartotojas. Nepriklausomai nuo to, ką jie vartoja, mes laužome galvas bandydami suprasti jų modelius ir elgesį, kad pritaikytume savo žinutes klientams.

Štai kodėl svarbu sukurti įmonę su aiškiais tikslais (ir tikslais) IR tvirta vidine kultūra, besisukančia apie empatiją, nes tikrai lengva pamiršti, kaip yra būti „klientu“, ir kai tik tai įvyksta iš viršaus į apačią , na verslas linkęs NEPASISEKTI. Taigi, tai turėtų parodyti, kokie svarbūs klientai. Klientai tai yra draugai.

(1.4k taškų)
Sveiki atvykę į „Guglika“, kur galite užduoti klausimus ir gauti atsakymus iš kitų bendruomenės narių.

28 klausimų

54 atsakymų

30 komentarų

291 vartotojų